Zmiany w regulaminie konkursu recytatorskiego

Ze względu na pandemię oraz obostrzenia sanitarne nastąpiły zmiany w regulaminie XXVIII edycji Konkursu Recytatorskiego Poezji Jenieckiej „Nie traćmy pamięci". Odbędzie się on w trybie online, w zasadniczej części za pośrednictwem platformy Microsoft Teams.

Przesłuchania uczestników przesunięto na 14 kwietnia br. Odbędą się one w godz. 9.00–13.00 w trzech kategoriach wiekowych. Dzień wcześniej uczniowie otrzymają e-mail z linkiem, za pomocą którego, w dniu konkursu, będą logować się do przypisanych grup. Wystąpienia oceniane przez jury będą nagrywane. Z części zostanie zrealizowany materiał, który następnie będzie wyemitowany na profilu facebookowym Muzeum podczas uroczystego ogłoszenia wyników, co jest zaplanowane na 16 kwietnia br. o godz. 13.00.

Zainteresowanych prosimy o zapoznanie się z nowym regulaminem oraz przesłanie wypełnionej karty uczestnika (wraz z tekstami prezentowanych utworów poetyckich, które nie znajdują się na liście zaproponowanej przez nas literatury). 

Zgłoszenia prosimy kierować na adres: Dział Edukacji i Wystaw, Centralne Muzeum Jeńców Wojennych, ul. Muzealna 4, 48–316 Łambinowice z dopiskiem: „Konkurs Recytatorski" lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: . Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 2 kwietnia 2021 r. Osobami odpowiedzialnymi za organizację konkursu są dr i .

W razie pytań prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny: 77 434 34 75.

wstecz